Americká národní rada pro med na základě nedávného výzkumu mění marketing pro rok 2010, přidává nové programy a mění ty dosavadní.
Podle studie o využívání medu v roce 2009 významně poklesl od roku 2006 počet uživatelů medu mladších než 45 let. Toto 27% snížení představuje příležitost pro národní radu pro med aby pátrala po nových cestách marketingu jako jsou sociální sítě, které by zasáhly mladší publikum.
Pro zasažení mladší populace se rozšíří povědomost o používání medu v dalších trzích, jako jsou zákusky a přírodní domácí prostředky pro léčení.
"Mladší uživatelé medu jsou, jak se zdá, méně kreativní jak med používat," říká Bruce Wolk, ředitel marketingu Národní rady. "Proto musíme s nimi komunikovat přes nové kanály, jako jsou sociální sítě, aby pokračovaly pozitivní trendy v prodeji a používání medu."
Ale není to jen ovlivnění mladší populace, ale také současní uživatelé bez ohledu na věk. Další výzkum ukázal, že 60% respondentu říká, že kupuje med během posledního roku o 18 procent méně od roku 2006. To by mohlo znamenat pokles v nákupu, ale také ve spotřebě medu a poptávce po něm vůbec.
Podle studie o postojích k medu a jeho používání, si 1 z 10 respondentů myslí, že med má přidané ingredience, jako je kukuřičný syrup, cukr a konzervanty. Navíc 1 ze 7 respondentů si myslí, že barva medu signalizuje jeho čistotu.
zdroj
Žádné komentáře:
Okomentovat
Komentář na blogu fcelar.blogspot.com