úterý 19. ledna 2010

Snad mám ještě trochu fantazie

Obrázky, které mi nastartovaly v mozku fantazii, o které jsem ani nevěděl, že ji mám. Jsem opak toho, čemu se říká umělecký typ. Mojí zálibou v mládí byla matematika a fyzika, která se pak přeměnila ve slaboproudou elektrotechniku - radioelektroniku. Kvalitu obrázků jsem hodnotil podle toho, jak daleko se lišily od reality. Asi mi v mozku zbyly nějaké zbytky buněk, kterých mají přebytek lidé jako je malíř Petr Faltus. Je to náhodou můj nepřímý příbuzný, ale vlastně jsme lidé příbuzní přes Adama a Evu všichni.

Pokochejte se taky reprodukcemi obrazů, které v původní velikosti musí být úžasné.

Chiméra



Let ve volném čase



Na Marsu je život I



Na Marsu je život II




A tady je mozaika fotografií z Marsu, které jsou udělány půlmetrovým zrcadlovým dalekohledem ze sondy Mars Reconnaissance Orbiter (MRO) (zdroj snímku)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář na blogu fcelar.blogspot.com